środa, 6 sierpnia 2014

Sztywne kolana

Sztywne kolana to problem dotykający ludzi w różnym wieku. Od młodych - uprawiających mocno sporty do średnich zapracowanych, a kończąc na starszych.
 
O ile zesztywnienie nie jest związane ze zwyrodnieniem, to jest naturalny rozluźniacz do stawów. Mowa o kurkumie.
 
Kurkuma to źródło żółtego barwnika spożywczego, który jest masowo używany do barwienia żywności.
 
Okazuje się, że jedząc pół/ćwierć łyżeczki dziennie przez 2-3 tygodnie można pozbyć się problemu sztywniejących stawów, zwłaszcza kolanowych.
 
Za młodego dość dużo grałem w koszykówkę na boisku betonowym, później przyszła siatkówka. Pamiętam, jak czasem budziłem się rano po intensywnej grze i faktycznie miałem jakby stwardniałe stawy kolanowe. Do tego dochodził ból. Całość trwała może jeden dzień i przechodziła sama. Wtedy się tym nie przejmowałem. Teraz wiem, że pomoże kurkuma.

5 komentarzy:

  1. Prowadze intensywne życie, dużo ruchu biegi,pływanie,siłownia i niestety też doskwiera mi ten problem . Czy tabletki z kurkuma poradzą sobie tak samo jak zjadanie kurkumy w proszku. Podobno suple wchłaniają się o wiele lepiej ale mam mieszane uczucia co do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpuść sobie te suplementy , nie bądź głupi . Jedz normalnie kurkumę tak jak ja , nie ma sensu wydawać ogromnych sum pieniędzy na tabletki które i tak nie działają .

      Usuń
    2. Owszem , wchłaniają się o wiele lepiej ja stosuję Licur , i jestem z niego bardzo zadowolona . Pomógł mi bardzo na problem z stawami , nawet mi przez myśl nie przeszło co by było gdyby nie on .

      Usuń
  2. Przede wszystkim trzeba sprawdzić jaką biodostępność mają tabletki, ale pewnie coś godnego uwagi się znajdzie. A i tak preferuję po prostu dodawać kurkumę do potraw, ale ile ludzi tyle opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co tu sprawdzać , zacznijmy od tego że nawet nie ma gdzie czegoś takiego sprawdzić. Wszystkie firmy wstydzą się swoich wyników i w obawie przed zmniejszeniem popytu na ich produkty skrzętnie zatajają te informacje

      Usuń